hatii oii hatii


nak marah tapi tak boleh
sabar aje lahh
soalan hati : kenapa la ko nih asyik nak marah je farah??
jawapan : ntah..da ade je orang yang buat aku sebal !
kejap die kejap orang lain kejap diri sendiri
haishh =,=
tak nak la mengamuk

tapi kan bila marah
fara geram sorang-sorang
pastu mula la merepek sorang-sorang
bla bla bla bla...
tapi marah dalam hati ajerr
tak nak la marah depan orang
pastu lama-lama sejuk  la hati ni
kadang-kadang rasa cam diri ni baik la pulak
hahahaha perasan je lebih tuhh
tapi ntah la
da lama tak marah orang
muka aje serius tapi mulut tak cakap
hati lebih banyak berkata-kata
opsss apa la ko cakap ni fara
luahan hati pulak yerr
chill chill suda kan kan kan

tapi kadang biasa la 
bila seseorang dalam masalah atau tengah marah
dia perlu someone untuk dia luahkan
aku kadang-kadang camtu jugak
cuma selalunya takde orang la pulak nak dengar
=,=
alamak nampak sadis la pulak XD
ntah la
dalam hati ni
hanya Allah aje la yang tahu
dup dap aje (itu jantung tau )
hati ni selalu fikir macam-macam
nasib baik tak terluah kat mulut
kalau tak perang dunie ke-3 dan ke-4 la kome 

sory la kalau jumpe pastu nampak aku buat macam orang ni

until then

hati yang serabut,
~fara sakura~

4 comments:

kecikBuntal said...

i always by ur side....
dont serabut2 k....=D

farasakura said...

hahahah :P

kecikBuntal said...

i always by ur side....
dont serabut2 k....=D

farasakura said...

hahahah :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...