aku bukan untuk mu....

Masa :2.15 petang...
Tempat : Di hadapan blok B

Aku telah menerima sepucuk surat .....

Isinya.....................

Dalam diri ini tersimpan sejuta plus plus rahsia yang tak mungkin aku ceritakan...Suka dan duka ditanggung seorang diri...Walaupun hati mu mungkin terluka tetapi aku masih tak mampu untuk meluahkan segalanya kepadamu....

Kepadamu yang tercinta,
Ku kirimkan surat tanda putus hubungan kita....Jangan la kau tanyakan kepada aku kenapa...Jangan kau ungkit lagi kisah kita...Anggaplah ini suratan takdir Yang Maha Esa...Tak mungkin aku berpaling dari keputusan ini...Ku pohon sejuta kemaafan seandainya aku yang bersalah....Aku tak mampu lagi menyintaimu seperti dulu...Dan jangan kau tanya kenapa.....Jangan kau jejaki aku...

Jangan kau ingati aku lagi...Lupakanlah aku...Aku tahu pemergian ku ini pasti membuat hatimu hancur tetapi apakan dayaku...Aku tak mampu menghalang suratan takdir...Harap kau mengerti...

Mungkin pada waktu kau membaca surat ini, aku telah tiada...Aku sudah terbang jauh darimu...Jangan kau tangiskan pemergian ku ini...Anggaplah AKU BUKAN UNTUKMU...Dan aku akan sentiasa doakan kebahagiaanmu dengan yang lain...


Salam sayang,
Mr X

 

AWAS ! Ini hanyalah rekaan semata-mata


until then-----

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...