bilikku memang kompem bukan bilikmu

hallo semua...sekarang jam menunjukkan pukul 2243 (hah pukul berapakah itu..cepat kira !)...haha fara pakai jam power ranges 24 jam yerr...jangan main-main..power ranges kasi hadiah jam kat fara XD

ok ok da merepek je tadi..fara nak tunjuk pic bilik baru fara....heee tak ada lah comel cam fara (perasan gilerr) tapi boleh la tahan ke"sweet"an biliknya...haha fara tak ada la hias cantik-cantik cam orang lain..biasa nak mampus ajerr ..huuuu asal indah di mata dekat di otak ni supaya tak serabut sudah.. lalalalala

TADA.............................................jeng jeng jeng
mende la fara nih...ini pun nak tunjuk kan..aishh tak ada benda lain ke nak tunjuk =,-

burok =,=

haaaa amacam ! sesaje nak tunjuk jee....heee memang fara tak ada keje !!!!

besok pagi-pagi fara nak ONLINE DAN BLOGGING sebab besok TAK DE KELAS PAGI

YEAY ! YEAY ! YEAY ! 

HIP HIP HORRAY !

nota gedabak : jangan jelez tau ! XD

mood : otak tengah senget 540 darjah sikit =,= so soory la yee kalau terkasar bahasa
psst : besok fara nak tunjuk gambar baru kenit ANAS..dia dah sihat okeh :D

until then ----

1 comment:

KUCING rilek said...

nice blog,nice room..

iklan:http://kucingrilek.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...