BLOGGER GEGARKAN 'U'

hallo semua...sebenarnya ingatkan dah tak sempat..rupa-rupanya masih terbuka lagi la pulak
heeeeeeeee....trimas abg ben...


dan kita mulakan sekarang.......selamat membaca dan berkenalan heee :)

Belajar mana 
Universiti Teknologi Petronas (UTP)

Jurusan 
Information, Communication & Technology (ICT) 

Kenapa amik jurusan itu
Sebab minat sangat dengan program atau yang berkaitan dengan sofware...heee

Tahun
1st year 1st sem (baru habis foundation fuhh)

Asal mana 
Kuala Kangsar mari heee

Umur 
18 tahun  5 bulan (xnak mengaku dah 19 tahun haahaa)

Cita cita saya
nak jadi programmer dan jadi usahawan dalam bidang perhotelan jugak...ok

ok saya sudah habis...so amacam pasal saya?
anda pula bagaimana?

nak join jugak ke? sempat lagi tak? cuba dulu baru tau okey ...


until then----

17 comments:

cik siska ^_^ said...

singgah sini ye,,jom singgah belog sy.

Mar said...

huhu cita2 ku nak jdi programmer jugak but dh tersasar bila ambik bidg lain,..btw chaiyok2 ye dik

aZIEra itu aKu.... said...

gud luck eh dlm pelajaran....jom tgk blog sy...

shafiqabdshukor said...

salam dr UTM...
singgah lah blog saya...

farasakura said...

cik siska : okies :)

mar : heee ada la tu rzeki kat bidang lain :)

aziera : thanx :)

shafiq : okey :)

afiq. said...

gegarlah lagi sampai runtuh utp..
aku malas nak balik sana lagi haha

farasakura said...

haha aku pun mls nk balek!!!haaaaa

Si DauN CeRi said...

salam singgah via belog abg ben..

all da best ya..

shafiqabdshukor said...

gud luck study..

Amalina Azlan said...

datang jengah sini. all d best! :)

Abhamz said...

salam, tahniah krn blog anda yg menarik ni berjaya menjadi pilihan En Ben dlm segmennya yang glamour.

Lulu caldina said...

Study bebaik..ngee..
Good luck..

Azrul Hisham said...

guling2 dari blog ben ashaari.. :)

study elok2 ok (^_^)


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

farasakura said...

@Azrul Hishamthanx :)

Amalina Azlan said...

datang jengah sini. all d best! :)

farasakura said...

@Azrul Hishamthanx :)

Azrul Hisham said...

guling2 dari blog ben ashaari.. :)

study elok2 ok (^_^)


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...