▼ bulat bulat kecil ▼

dia kecik je
ada la iras-iras buntal kot
haaa

ingat ni teka-teki kerr
boleh jugak
*peace*

entry ni khas untuk si "dia"
nak sangat fara post something pasal dia
yola² eden torai sebelum kita cerai talak tiga suku

something pasal kanak² nih
-------------------------------
↔ roomate saya yang bakal saya ceraikan 5 JAN '10
↔ sangatlaahhh buntal (capital letter)..heee
↔ suka menganggu orang terutama bila saya nak tido
↔ boleh tahan hyperactive, ganas cam king-kong
↔ jelez dengan selimut biru saya ..nanti saya tunjuk ♥
↔ sangat la cun+gojes..hihi rugi sapa tak masuk minang 
↔rajin betul belajar..saya tetap dengan malas saya
 ↔ suka belanja makan + saya suka pau makanan dia
↔  beliau suka pink dan saya suka biru
↔ salu perang² pasal pink vs biru


last but not least
-------------------------
♥ saya pasti rindu bising budak nih nanti ♥
-------------------------
 
nota kecil = awas kalau² korang terjatuh hati kat dia...jangan sakitkan hati dia!
tapi dia pandai men'touching'kan orang dengan ayat 
"ADA AKU KISAH"
SERAMM U OLLS
 
photoshoot kami di depan laptop ▼

buntal vs comel..ahakss

 until then,
~fara sakura~

6 comments:

jeehana said...

haha..nice2...
tpi ayat last tu xley blah...

farasakura said...

ngehehe yang mane satu tuhh ♥

Anis said...

buntal2.. lpas ni skpye jer.. hehe

odah + one = odahone said...

baik betul si dia...hoho
LELAKI JAHAT WANITA PUN JAHAT
AYUH MATI BUNUH DIRI?

jeehana said...

haha..nice2...
tpi ayat last tu xley blah...

Anis said...

buntal2.. lpas ni skpye jer.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...