bunga-bunga sakura berterbangan gembira

hi semua!

nak ucapkan trimas banyak-banyak kat incik arkzamdarkdeng
sebab bagi fara hadiah yang comel sebab jadi follower ke-100


heeee
jom baca kat belog die jom !

dan hadiahnya pic yang comel yang telah dikartunkan
heeeee
comel bangat bangat
sangat kretip la incik oii
dari tadi dok senyum je nak buat entry nihhh
haaaa perasan sorang-sorang pulak fara nih 

anyway farasakura tu memang datang dari cardcaptor sakura
heeee
anda adalah antara orang yang sikit yang meneka dengan tepat
selalu orang teka sakura dari cerita naruto tuh
so congrats la yerr :)
terimas ye untuk pic itu
ada masa boleh la kita jumpa kt utp yerrr
(^,^)
selamat berblogging

ni la sakura yang farasakura idamkan untuk jadi seperti itu
dan syaoran yang amat saya sukai sebab comel gila :)

sweet kan diaorang nie heee :)

until then------

5 comments:

sumanje said...

salam sis fara
su singgah ptg jumaat ...
salam kenal dari su manje

Asha Shalina said...

wah..dpt hadiah. best2! haha

farasakura said...

su : hi :) salam kenal jugak heeee

asha : heee sangat best!

Nasuha Salleh said...

bole print pastu framekn..
bukn senang nk dptkn ;)
hehe



p/s : Persahabatan Itu Pemanis Hidup

farasakura said...

@Nasuha Salleh

heee tau xpe :)
comel kan XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...