☼ jangan nak jelez tau ☼

hi semua !

baru je habis final exam programming
alhamdulillah ok la tapi tak tau la perform ke tak
harap² dapat A pure la yer

aminnn ramai²

tinggal lagi satu subjek je
 ----------------------------
LINEAR PROGRAMMING & CALCULUS
 ----------------------------
fuhh lega betul!
lepas tu apa lagi
CUTI!

pelik tak
orang semua baru nak start sem atau sekolah
fara nih baru je nak cuti
aiyooyoo
tak dapat jumpa yang ter"sayang"
hahahaha
main² aje lahh

 nanti bila da start cuti mesti da jarang update kott
sebab busy la kat rumah
ececeeecee
busy la konon ye cik farasakura nih
busy dengan adik dia la nih
hahaha
kena jaga la budak kecik tu
dia pantang nampak laptop
nanti tergedik² nak datang
so tak boleh la online
(T_________T)
jangan sedih² yer
hiasan semata-mata..*awas*

so hari ini dan esok saya nak blogging habis-habisan
yeahh
nak blogwalking kawan² yang comel tuhh ♥

teruskan baca blog saya ye kawan²
 ♥
sayang semua ◙

lots of love,
~fara sakura~ 

11 comments:

MUNNYRA AZMIE said...

jangan sibuk2..biaslah kalau rebut lappy he he. jangan lupa singgah blog saya yea ^_^

farasakura said...

hehe thanx..okishh ♥

Anis said...

x ley blah gmbr.. haha..

farasakura said...

jangan la jelez yerr
hikhik ♥
sekadar hiasan :P

Nabilah Zainal said...

hahaha. ans nak main laptop ka? hu~ hu~ bagi anas kat aku la..

farasakura said...

anas da advanced boleh main laptop..hahaha
nanti aku skype dgn ko tunjuk die yerr..hehe

Zue Cancer said...

pogramming kalkulus?
eh kos sains computer eh?

farasakura said...

@Zue Cancer ICT lahh.. heee

Zue Cancer said...

pogramming kalkulus?
eh kos sains computer eh?

MUNNYRA AZMIE said...

jangan sibuk2..biaslah kalau rebut lappy he he. jangan lupa singgah blog saya yea ^_^

farasakura said...

@Zue Cancer ICT lahh.. heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...