renang-renang itik

haloo semua !
petang tadi geng perempuan dalam family ku kecuali mama la
kami pegi swimming ye di dalam tab mandi
haaaa tipu je

kat swimming pool la yerr
kat kuala kangsar pun ada swimming pool tau
gim pun ada XD
heeeee murah je
masuk RM2 untuk dewasa
dan khas jumaat petang kot untuk gurls sahaja :)
nak pegi???
datang la sini

fara tengah menghabiskan sisa-sisa cuti nih
aiyokk lagi seminggu je nak balek utp
sob sob sob


yang ini kompem xreti hahaha
tadi fara dok ajar una (adik yang no 6 tu) berenang gaya ayam dan itik
hahaha
ada ke??
ntah la tak tau la fara ajar ape kat dia
ada la ajar berenang gaya bebas
cewahhh bajet cam hebat je :)
gaya terbang pun ada tau
haahaha nama yang direka sendiri

untuk pengetahuan semua
berenang adalah baik untuk kesihatan
Rasulullah pun menggalakkan ibu bapa ajar anak-anak dia 
berenang or menaiki kuda rasanya
so mummy and daddy kat luar sana
apa lagi
ajarlah anak-anak comel anda ok?
nasihat dari dr fara
hahaha ada hati nak jadi doc konon,biology pun "hebat beno"
heeeee ♥

so kawan-kawan
marilah berenang okie dokie
semoga sihat-sihat selalu

until then-------------

10 comments:

Sekamar Rindu said...

salam..

teringat masa kecil selalu mandi sungai..hehe.

***singgah folo ur blog..***134

farasakura said...

thanx :)

afiq. said...

ajar aku pulak boleh?haha :p

farasakura said...

hahaha boleh! berbayar la tau hahaha

s.y.a.r.q said...

syarq pon xreti berenang..Maluuuuuuuuu X_X

zOeY zAu YaH said...

bestnye tahu berenang...=)

farasakura said...

syarq : jom la belajar :)

zoey : heee belajar la tau2 ♥

farasakura said...

thanx :)

farasakura said...

hahaha boleh! berbayar la tau hahaha

farasakura said...

syarq : jom la belajar :)

zoey : heee belajar la tau2 ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...