tido atas moto syok tak?

hi semua!
fara baru je balek dari beli makanan budak kenit tu
pegi dengan moto aje la
merempit la jugak
hahahaha
kaki rempit adalah
fara, kakyong dan anas kenit tu
on the way nak balek, 
anas duk cakap-cakap ape ntah
last-last tertido kat pangkuan fara nih
hahaha best sangat kot kena tiup angin
nyenyak je tido
siap berdengkur lagi adik kenit kita nihh
aiyokk ngantok sangat ke?

dia suka gile kot dapat makan angin
sebelum tido tu, asyik bukak mulut je nak makan angin tuh
ada perisa strawberryke pineapple ke angin tuh ye??
hahaha
anyway
fara nak tunjuk pic baru tangkap hari ni
cute giler kot kenit tuh
terserlah kegigian dia
:)
tapi xjumpa pulak
malam ni yerr
tunggu tau!

until then------

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...