1+1=2 ke 1+1 = 10 ke 1+1=3 ?? mana satu ni

Hallo bloggers ..fara nak tanya kan antara tiga equation tu mana satu betul ??


i   - 1+1=2
ii  - 1+1=10
iii - 1+1=3


Sila pilih jawapan anda dan tulis kat ruangan komen ☺

Jawapan akan diberikan pada entri seterusnya.. Haa jangan tunggu lagi.. Cepat fikir-fikirkan.. Amaran, jangan google pulak cari jawapannya.. Not fair la kan ..
 
Selamat menjawab (hee cam SPM la pulak )..kalau korang betul, mungkin dapat hadiah..

Ehem-ehem, siapa yang menang GA fara tak bagi pun email dia kecuali kak zaikulim, so 2 lagi keychain menanti..Cabutan undi pada malam ni akan dibuat so goodluck ☺

4 comments:

puan nina said...

1+1=2 betul ikut formula math
1+1=3 ikut formula rumahtangga
1+1=10 means anak ada 8 kot..hehehe

tomato said...

blurr.. :P

ehh meh ceq bagi emel..kikiki :P

tomato said...

blurr.. :P

ehh meh ceq bagi emel..kikiki :P

puan nina said...

1+1=2 betul ikut formula math
1+1=3 ikut formula rumahtangga
1+1=10 means anak ada 8 kot..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...