Jangan Beli Kacang dah !! Tipu jer

Hallooo bloggers.. Geram gila nih....Haishh dah la jual benda lepas tu dapat yang tak bagus pulak.. Adehh bazir je duit beli.. Tak nak kawan la camni... =,= sebal je

Korang tahu tak, fara memang suka makan kacang.. Ala yang jenama tutttt tu.. Dulu ok jerr tapi sekarang ni... Haishh =,= sebal je.. Bila bukak kulit kacang tu, sepatutnya kacang dalam tu besar la kan sebab saiznya dah besar, tapi alahai kecil gila !!

yang baik XD
Adoyai harap je kulit dia besar, dah la dalam tu dapat sikit je... Xpuas dowhhh nak makan... Geram geram geram

Tak nak beli kacang dah !! Nak mogok kacang ! Waaaa dah la suka kacang pastu diaorag buat macam nie plak.. Adoii

Mogok kacang ! Mogok kacang ! Mogok kacang ! Mogok kacang ! 

tapi nak habiskan kacang yang ada dulu baru boleh mogok ..hahaha korang suka kacang tak ? nak ? tak payah la makan ..mak aihh jahatnya fara =,= bikin sebal je

korang makan la kacang tapi fara nak mogok kacang sebentar (tapi mulut ni sambil taip sambil makan kacang adehh =,=)

ikut korang la yer..yang pasti fara dah geram dengan  kacang... ececece sila pastikan kacang besar balik !

arahan : farasakura

11 comments:

s.y.a.r.q said...

makan kacang lain. kacang hantu :P

Qaseh dalia adelia said...

muehehe kdg xde isi haha

Nabilah Zainal said...

hehe.. ko nak marah kat spe kacang kat dalam kcik.. peniaga? dyrang tak tau kat dalam isi nya mcm mana.. penanam? mereka dah usaha untuk tanam kacang yang baik.. pencipta? :)

farasakura said...

@s.y.a.r.qhahaha xnk!! nanti jadi hantu

farasakura said...
This comment has been removed by the author.
farasakura said...

@Qaseh dalia adelia adehh -,-

farasakura said...

@Nabilah Zainalbaik cik nab :)

Salfiza said...

farasakura,makan kacang kuda sedap~ hihi

Qaseh dalia adelia said...

muehehe kdg xde isi haha

Nabilah Zainal said...

hehe.. ko nak marah kat spe kacang kat dalam kcik.. peniaga? dyrang tak tau kat dalam isi nya mcm mana.. penanam? mereka dah usaha untuk tanam kacang yang baik.. pencipta? :)

farasakura said...

@Nabilah Zainalbaik cik nab :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...