Jawapan Untuk 1+1 ☺

Haaa dah dapat jawapannya ke belum ?? Ke korang tak baca lagi entri sebelum ni !! Baca dulu lahhh


Nak tau jawapannya tak ?? Hee ada la soorang yang jawab hampir tepat...Nak hadiah ke ? Hee Sebelum tu fara nak bagi tahu jawapannya dulu

1 + 1 =  ???

i   - 1+1=2
ii  - 1+1=10
iii - 1+1=3



Semuanya betul la...

i   - Yang ni kiraan dalam math..budak tadika pun tahu

ii  - Yang ni dalam kiraan math jugak tapi menggunakan base 2 (adehh mesti ramai yang xpaham kan).. ala dalam subjek addmath ke math ada nih..dalam calculator scientific tu konpem la ada..heee

iii - Yang ni untuk pasangan yang dah kahwin je yer ..korang pun paham kan kan ☺


so pemenangnya tak lain tak bukan Puan Nina.. Congratz ye.. Walaupun sorang je yang jawab, fara nak kasi hadiah..Hee jangan jeleous ye u ollsss.. Sape suruh tak jawab.. Heee


Kepada Puan Nina, sila hantar alamat kat email farasakura ye : nurulara92@gmail.com..nantikan special gift from me.. Yang lain jangan masam muka yer,, nasib badan la ...

Cop-cop, pemenang keychain lepas ni yer..Tunggu la dalam beberapa minit lagi.. Heee


Bubye u ollsss

7 comments:

SyUhAdA said...

alah..
x smpat jwb..
thniah puan nina~!

.:rizaL:. said...

nk try jap yg num 2 tu.. takot farah tipu huhu

Kay-E said...

ala ruginya....

Kay-E said...

ala ruginya....

Kay-E said...

ala ruginya....

.:rizaL:. said...

nk try jap yg num 2 tu.. takot farah tipu huhu

Kay-E said...

ala ruginya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...