Maggi Tak Bagus tapi Saya Suka PAMA

Haloo semua ☺Dah makan ? Haaa fara belum la beb.. Kemalasan melanda sebab nak kena turun 4 tingkat dan berjalan-jalan ala-ala 20 meter utk ke cafe.. Adess

Oleh sebab itu, fara membuat keputusan untuk makan bukan Maggie tapi PAMA... Haa korang pernah makan tak PAMA ? Sedap giler beb.. Jangan beli yang bihun tapi beli yang keau tiaw.. Gerenti nak lagi

Serius tak tipu.. Resepi ini telah dicuba oleh cik nab, coursemate ku.. Jom layan hindustan sambil makan PAMA. Walawehh sedap gilerr bebbb hingga nak lagi dan lagi ☺

Fara nak makan ni...Hahaha bubye.. Selamat mencuba ☺

16 comments:

SyUhAdA said...

aah..

syu pon suka mkn PAMA jgk..
sedap..

tp dah lme x mkn skang nie..

xsmpat nk beli..~

Piasara said...

ish2 yer ke sedap,akak tk penah try pon.kalau maggi/cintan penah ler tu pon perasa kari jer..nnnti akak try lah kot2 sedap..sesekali apa salahnya kan..jgn sllu tau bahaya..tang perencah tu yg tk brapa bagus kalau diamalkn,..

||aLeaSaRa|| said...

kite mmg dari dulu lagi satu family suka pama.bihun dan kuew tiow mmg sedap nak lagi bubuh sos cili sikit oerghhh meleleh airmata yehaaa!bubuh sawi,telur...walaaa...

NabiLLa NaSir said...

sedap ea. nak try la nnt. saye pun da muak asyik makan maggi jep

aDisH.sHidA said...

sedap sedap suka dr dulu sampai skrg...

a n a . i z z t y said...

hehe...ana pon suka PAMA..sedappp..teringat masa duk hostel dlu....memang makan nie je..sedapppp.. :)

ieyla said...

sedap~sedap :D

farasakura said...

@SyUhAdAheee sedapn kan XD fara suka gilakkk

farasakura said...

@Piasaratry la akak..konfem nak lagi..walawehhh

farasakura said...

@||aLeaSaRa|| kalau tak bubuh pun stil perghhh sedap kot

farasakura said...

@NabiLLa NaSir cuba jangan tak cuba tau :)

farasakura said...

@aDisH.sHidA tau xpe...serious mmg sedap gilakkk

farasakura said...

@a n a . i z z t y fara baru kenal time kat u...skg nih asyik mkn pama jer...sedap woo

farasakura said...

@ieyla sedap jugak..heee

farasakura said...

@a n a . i z z t y fara baru kenal time kat u...skg nih asyik mkn pama jer...sedap woo

aDisH.sHidA said...

sedap sedap suka dr dulu sampai skrg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...