manusia semakin menjijikkan..euwwww sudah keluar

Korang belajar sejarah kan kan.. Ala paling senang orang Islam kan korang belajar zaman sebelum Rasulullah diangkat menjadi Rasul iaitu Zaman Jahiliah.. Siapa tak ingat, sorry la nak cakap, patut la zaman tu dah datang balik kat dunia ni..

Sekarang korang pun boleh nampak apa yang dibuat oleh contoh kaum yang menderhaka contoh kaum yang mengamalkan homoseksual atau hubungan sejenis. Kalau korang tak faham gak, ni ala-ala gay dan lesbian ar.. Sumpah geli dan menjijikkan. Tapi kalau kita tengok zaman ni, tak payah cari kat Barat Hollywood tu la, kat Malaysia pun ade weyhhh.. Malu tak malu.. Negara yang penduduknya kebanyakan beragama Islam tapi masih ada perkara-perkara tak bermoral macam tu.

Itu baru sebut pasal hubungan sejenis, kalau masalah lain pulak. Jenayah, maksiat, Arak dan macam-macam lagi la.. Sekarang ni kalau korang boleh tengok, arak boleh dibeli macam tu je. Siap ada yang buat macam bungkus air RM1 tu pun ada !! Aiseyman....Paling ramai, budak-budak yang masih sekolah la. Tak kisah la area bandar ke kampung.. ..Relaks je beli kat Seven Eleven tu..

MasyaAllah memang dah tak tahu la apa nak jadi dengan dunia sekarang. Tak payah nak tuding jari kat siapa-siapa, xpayah nak salahkan sesiapa. Tengok diri sendiri balik..Marilah kita sama-sama berdoa supaya dijauhkan daripada perkara-perkara sedemikian..

Kat negara lain, Allah dan tunjuk dah dengan macam-macam bencana.. Malaysia ni kena pun sipi-sipi je dan tak teruk sangat. Tapi kalau satu masa nanti kalau Malaysia pun jadi macam masyarakat jahiliah dulu, hmm faham-faham je la kalau turun bala ... Minta dijauhkan la..

bikin seramm jerr =,=
Dan InsyaAllah jadikanlah budaya berblogging ni untuk menjauhkan kita daripada buat aktiviti yang berfaedah ok ☺

new picto's by creative department --> farasakura
just simple editing using photoscape ♥

hehehe just for blogger :)

3 comments:

Nor Moscow said...

sama-samalah kita berdoa semoga kita dan keturunan2 kita serta umat islam terhindar daripada bala tersebut...

farasakura said...

@Nor Moscow insyaAllah..aminnn

Nor Moscow said...

sama-samalah kita berdoa semoga kita dan keturunan2 kita serta umat islam terhindar daripada bala tersebut...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...