My Heart

Suatu waktu yang dulu merupakan waktu yang sukar untuk aku ingati.. Ya, kisah silam ku.. Sesuatu yang menghantui aku. Sukar untuk aku melupakan, namun aku tetap mencuba.

Bila kita mencintai yang lain
mungkinkah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayang ku akan hilang

If u love somebody
could we be this strong
i will fight to win
our love will conquer all
wouldn?t risk my love

Lagu yang dah lama takku dengar kerana membawa makna yang mungkin menyakitkan hati. Mungkin selama ini, semua tu satu ilusi. Aku menggangapnya sebuah realiti tapi aku masih belum mampu untuk menghadapinya walaupun sudah bertahun. Berikan aku kekuatan itu..

Oh dunia ini
Penuh kepalsuan
Oh mungkinkah tiada keikhlasan
Apakah ini suatu pembalasan
Ku sedar kebesaranMu Tuhan


Aku bagai seorang
Kembara jalanan
Terumbang ambing
Di lautan gelora
Mencari kebahagiaan
Dahan untuk menumpang kasih
Mungkinkah suratan
Hidup kau selalu keseorangan


Haaa sudah..layan pulak dia nihh..sorry yer mood tak stabil tengah malam lepas fbwalking..hahaha ada pulak..farasakura seorang yang sangat cepat mengalirkan air mata.. kuat touching ke ? ntah la weyhh... korang layan la lagu-lagu cintan ni malam-malam..best wohhh..

p/s : memang best la lagu dulu-dulu berbanding sekarang kan... =,=

3 comments:

Ila said...

mcm ada kisah sedih je..takpe,patah tumbuh hilang berganti

farasakura said...

@Ila da berganti pun (^,^) hee

Ila said...

mcm ada kisah sedih je..takpe,patah tumbuh hilang berganti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...