penat gila melalak sorang²....

Assalamualaikum korang...wuuwuu penat ni...(nafas pun dah pendek je ) dari tadi duk menghafal ni...ingat senang ke...wooo susah beb laju beno teman nak ngikutnye (bahase perok ni) aiseymann

lalalalalala ♥
 farasakura duk hafal lagu one in a million la...hahaha da selalu dengar tapi xpernah la hafal full version punya lirik..malam ni baru dapat ilham nak hafal..ahahaha so busy menghafal je sampai semput je nafas ni...nasib la takde penyakit lelah ke asma ke asrama ke (ade ke) ahahaha

kenapa nak hafal ? penting ke ? haaa tak de la.. tadi cik nab datang rumah farasakura dan gi lepak kat bilik housemateku yang bernama tuan nurul shakira.. dia suruh la tuan main gitar dan nyanyi lagu tu, so farasakura pun menyibuk la nak nyanyi sekali..alih-alih tak reti nyanyi banyak²..pakai belasah je lirik tu...hahaha

so farasakura berazam untuk menghafal lirik tu, dan nyanyi untuk korang..hahaha takde maknanya.. nak nyanyi untuk diri sendiri je la..kihkihkih ☺

ok la...nak sambung hafal ni, rasa semput je sebab lagu yang dia nyanyi dia laju sangat..najwalatif pun nyanyi laju² jugakk...,mampuih nak ikut... fuhhh tengah kuatkan semangat la ni...mak aihh nak sambung melalak lagi ni..kalau terdengar kat korang bising sangat mohon maap yerr =,= nanti farasakura belanja aiskrim 20 sen sorang satu...chow chin chow

mood : dah ngantuk la pulak...adesss

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...