Puitiskan Diri Anda

First time farasakura nak join segmen dari Atiq Salleh, orang kuat Sahabat Blogger ☺Of course la segmen macam ni farasakura suka sebab farasakura suka berpuitis.. Cewahhh



Biarkan homework yang melambak tu, mari kita berpuitis beramai-ramai..hahaha mood yang sengal =,=

Kena baca penuh emosi tau ☻

Hanya Dirimu

Hatimu selembut sutera,
Kata-katamu semanis gula,
Pengorbananmu tak terkira,
Kebaikan mu melebihi segala-galanya,

Namun aku masih belum percaya,
Namun aku masih belum memberi taat dan setia,
Aku buta dengan kehidupan dunia.
Bagiku...
Dunia yang pertama,
Dan kau jatuh nombor dua,
Aku masih belum mengerti hakikat sebenar,
Yang kau banyak berjasa kepada diriku yang hina ini.

Aku masih belum mengerti yang aku bakal kehilanganmu suatu hari nanti
Dan sehingga hari ini,
Aku masih mabuk dunia,
Dan melupakan dirimu yang sentiasa di sisi menemani,
Melupakan pengorbananmu,
Melupakan segala-gala tentangmu..

Suatu hari,
Aku menerima berita kehilanganmu,
Bukan untuk seketika,
Tapi untuk selama-lamanya,
Aku terdiam tanpa kata,
Tanpa ku sedari,
Air mata membasahi pipi ini,
Dan aku sedar hakikat sebenar
Bahawa aku sangat menyayangimu,
Dan aku tak sanggup kehilangganmu

IBU !!!!
Maafkan aku selama ini derhaka kepada mu,
Ampunkan dosaku ibu,
Hanya engkau di hatiku...

"Ibu...........Ibu..........Engkaulah ratu hatiku...."

Tamat... Ada bakat tak ? Heeee Thanx sebab baca...

6 comments:

forever love said...

hehe..ada bakat..tapi sy tak reti menilai sangat..terima kasih join

tomato said...

wee~ade bakat ! :D

FaKArePa!n said...

emm.. bakat anda ni kalau digilap.. mesti bersinar bak persona bintang.. hehe..

Berita Gempar
Bencana Bakal Melanda

farasakura said...

@forever love thanx :)

farasakura said...

@tomato trimas tomato XD

farasakura said...

@FaKArePa!n yee...terima kasihhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...