Saya Dan Dia ♥

Bagai irama dan lagu tak dapat dipisahkan, begitu juga aku dan dia.. Haha poyo jer pulak ayat tu.. Adess.. Hayatilah

Seperti orang lain.. Aku juga beringinan untuk memiliki sesuatu yang kekal abadi (yeke?)..

Ala-ala macam tu ar.. Mestilah bila aku memilikinya, aku tak ingin berkongsi dengan sesiapa.. Tak sanggup untuk aku berkongsi kasih dengan orang lain apatah lagi kehilangannya.. Hmm sumpah tak mungkin aku dapat hidup tanpanya

Yela.. Setiap masa aku memerlukannya.. Kalau sesaat tanpanya aku dah rasa seperti hilang arah.. Betul nih.. Tak tipu tau..

Siang malam pagi petang aku tak mampu hidup tanpanya.. Kalau ada orang nak rampas dia dari aku, konfem la aku nak belasah orang tu.. Red belt ni tahuuu... Haa jangan main-main

Dia takde la segala-galanya bagi aku, tapi hampir la segala-galanya.. Sebab kalau dia takde dalam hidup aku ni, makin serabut la hidup aku ni.. Dia banyak tolong aku nak setelkan masalah.. Korang mesti tak caya kan ? Tapi betul la.. Betul nih

Tak nak la entri panjang-panjang dah.. Aku nak perkenalkan korang dengan my sayangs ☺



hahahahahaha amacam ? handsome tak dia ? my favourite colour tau..hee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...