Saya Ingin Menjadi Blogger Pilihan Di Sahabat Blogger

they are mine ☺

nama blogger
farasakura

kenapa pilih url "http://miszfarasakura.blogspot.com/" ni
mula-mula fara nak nak letak "http://farasakura.blogspot.com/" tapi tak tahu kenapa tak boleh so fara tambah lah perkataan misz..hehe nampak ayu la jugak url tu...erkk

berapa lama dah dalam arena blogging ni ?
mula-mula fara ingatkan blog ni dah berusia setahun 2 bulan, rupa-rupanya baru la berumur 11 bulan.. entri pertama fara pada 3/3/2010 ..chill chill

apa yang anda target/aspect dari dunia blog anda ?
menjadi blogger yang ikhlas dan jujur dalam berblogging ☺ insyaAllah

sahabat blogger itu apa pada diri anda dan blog anda?
SB kire macam tempat bermanja blog la..hahaaha ☺ tempat berkongsi maklumat & kenal blogger lain..kat SB jugaklah kita dapat kenalkan blog kita kat orang lain ☺so kiranya SB ni banyak la advantage-nya kepada blog kecil-kecilan hinggalah blog besar-besaran

fara join ini ..anda bila lagi?
Segmen Sahabat Blogger Malaysia
done..muchas gracias..arigato..terima kasih..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...