SAYA PON BLOGGER JUGA ! SAYA BANGGA !!




Kerjaya / pelajar .. IPT mana ?
Pelajar di Universiti Teknologi Petronas 

Usia blog anda  
Hampir setahun 2 bulan rasanya

Tujuan utama anda berblog
isi masa lapang
kongsi maklumat dan pengalaman sendiri
kenal dengan orang baru ☺
join contest dan ga

Sumber insiprasi anda 
Apa-apa blog yang menarik hati dan kongsi maklumat yang best dan bernas..Banyak pulak kalau nak listkan

Blog yang senantiasa dalam kepala anda
Blog abg ben..hihi

Jika anda terpilih untuk berada dalam sesebuah majalah , siapakah blogger yang akan anda beritahu dahulu mengenainya
 Sahabat Blogger ☺

 Isu paling best pernah anda ceritakan dalam blog anda, jika ada
pasal kecewa bercinta + bunuh diri ☺

 Isu paling teruk anda dikritik dalam penulisan anda .. Ceritakan bagaimana anda menanganinya , jika ada ..
 Heee belum ada kot..Kalau ada kena la tangani dengan cara yang professional...Jangan cepat melatah tu yang paling penting

Jika anda sudah dikenali di dalam dunia blog, bagaimanakah caranya anda  membantu blogger blogger baru ?
boleh buat segmen, bloglist, atau contest yang boleh memperkenalkan blogger baru dengan blogger lain ☺

 Pesanan buat blogger blogger baru
enjoy dunia blogging ni dan blogging secara sihat la yer ☺ 

done abg ben ☺ terima kasih ☺

8 comments:

Hanis MY said...

wow wiii nice2 akak pun rasa nak buat tapi byk pulak keje ni huhu...

farasakura said...

@Hanis MYalaa kak kejap je pn..jom la join :)

Tasha said...

dtg melawat sini dari BA

Nour Akmal said...

hye..ziarah dari blog BA..

salam perkanalan..=)

www.jarijemariemas.blogspot.com

Mya Amira said...

hi, singgah dari blog AB..
hee..:)

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen blog abg ben;D

saya-pon-blogger-juga-saya-bangga

Mya Amira said...

hi, singgah dari blog AB..
hee..:)

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen blog abg ben;D

saya-pon-blogger-juga-saya-bangga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...