sumpah rindu gila kat pakwe kat rumah

Dah lama tak pergi dating...Selalu dalam sebulan tu ada la dalam sebulan sekali ke.. Ni macam dah lama gila tak jumpa pakwe.. Tak syioknye duduk kat utp jerr =,= homesickk !!

Tak dapat balik rumah satu hal.. Homesick satu hal lagi.. Tak dapat jumpa anas lagi laaaa banyak hal... Rindu nak tengok keletah dia.. Rindu nak jaga dia...Nak main-main dengan die.. Nak bawak dia jalan-jalan ..

Anas, tunggu yerr.. Minggu depan hari rabu kaklang pulang tau ! Heee Lepas rindu kat gambar je la




 rindu anas dan rumah ! =,=

p/s : patut la takde rezeki pegi overseee, homesick sesajerr je bila masuk u nihh..haishh =,=

4 comments:

KUCING rilek said...

kecik2 muka aku camni lah..heh heh

KUCING rilek said...

kecik2 muka aku camni lah..heh heh

KUCING rilek said...

kecik2 muka aku camni lah..heh heh

KUCING rilek said...

kecik2 muka aku camni lah..heh heh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...