Trend gelak manusia dalam internet mengikut kategori

Gelak itu tanda gembira. Tapi kadang-kadang tu over sangat pun ada.. Yela biasa la, manusia kan.. Kadang-kadang ada orang cakap, gelak besar sangat nanti syaitan masuk mulut.. Betul ke ? Tapi kadang-kadang bila kita gelakkan, semua masalah hilang kan.. Rasa macam tenang je..Kalau tengok orang gelak pun kita rasa gembira kan..

gelak besar yer pakcikk !

Jom kita review trend gelak manusia masa kini ..☺

PALING FAMOUS
hahahahaha 

PALING COMEL
hehehehehe 

PALING GANAS
kahkahkahkah

PALING GEDIK
 hikhikhikhik
 PALING MACHO
hohohohoho

PALING SOPAN
huhuhuhuhu 

korang suka yang mana? haaa pilih cepat ☺

p/s : elakkan gelak serupa syaitan..macam mana nak tahu....lu piki la sendiri

14 comments:

nub said...

gahaha. harharhar

mia.lia said...

hahaha :)
kalau bnda tu xlwak sgt..haha je..hehe

farasakura said...

@nub ape tuhhh XD

farasakura said...

@mia.lia yup..pling biasa hahaha la kan

Sunah Mohammad said...

kalo wahahahaha! :p

She's retarded said...

kekeke. gelak suci tu

sarah mohamad said...

mesti lah paling supan gituu . teehee

farasakura said...

@Sunah Mohammad gelak org gile kot XD

farasakura said...

@She's retarded hehehe ye eh?? XD

farasakura said...

@sarah mohamadye ke nih ??? :D

farasakura said...

@sarah mohamadye ke nih ??? :D

mia.lia said...

hahaha :)
kalau bnda tu xlwak sgt..haha je..hehe

farasakura said...

@She's retarded hehehe ye eh?? XD

nub said...

gahaha. harharhar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...