Tun Dr Mahathir di UTP berforum ☺

Salam bloggers semua.. Semalam korang tengok tak TV 1 pukul 10 ? Haa ada forum perdana hal ehwal Islam kan kan.. Live dari UTP kot ☺Tapi tu yang bahasa Melayu.. Sebelum tu ada rakaman untuk forum bahasa inggeris  ..Fara nak cerita yang rakaman tu dulu ye ye korang

Hari ni ada siaran langsung solat jumaat dari UTP...Jangan lupa bukak TV 1!! Cewah nak promote UTP la pulak .. Adess apa la cik farasakura ni.. Opss lupa pulak topik entri ni

Kenal tak Tun ? Tipu la kalau korang tak kenal kan.. Dia merupakan cansellor UTP.. Semalam beliau bersama isterinya yang comel datang bersama orang-orang JAKIM untuk buat siaran rakaman forum perdana dalam bahasa inggeris.. Konfem-konfem la farasakura pergi okey !

Tajuk forum tu pasal PALESTINE ☺

Tun dan seorang lagi speaker, Pengarah Palestine Centre of Excellence (PACE) Malaysia, Profesor Madya Dr. Hafidzi Mohd Noor., berforum la kongsi pengalaman tentang pendapat mereka tentang isu Palestin.. Dan konklusinya Tun cakap kita jangan penah putus asa ! Ingat ! Jangan putus asa dalam mencari jalan untuk menolong keluarga kita di Palestin... Never ever give up ..

Kenapa farasakura cakap keluarga pulak ? Sebab kita satu agama , agama ISLAM yang suci.. Kita seperti dalam satu keluarga yang besar, jadi kita haruslah mencari insiatif dan cuba untuk membantu mereka dalam menentang Laknatullah itu.. Dia cuba untuk menyesatkan kita

Ingatlah wahai Muslimin dan Muslimat..Perjuangan kita belum selesai.. Bantulah sedaya upaya. Jangan pernah lupa keluarga kita di Palestin .. Sesungguhnya Allah sentiasa akan membantu hambanya yang bertakwa InsyaAllah satu hari nanti Islam akan bersemarak kembali di pelosok dunia. Aminn..Allahuakbar !

Kat sini fara sertakan gambar yang diambil.. Heee gambar Tun je banyak ☺Suka tengok Tun buat lawak..

camera yang farasakura suka tengokk wuuushh

2 speaker ♥ yang tengah tu nama dia Erfino Johari ☺

tun ♥♥♥
speaker kedua ☺
Preview
abg kameraman..busy woaaa
done...see yaa

4 comments:

Faaein Himura said...

salam.. memang forum yg best.. smalam dari kelas trus pi forum.. tak smpat nak bawa kamera.. ruginya... hmm... T-T

Nor Moscow said...

Tun nak dtg Moscow bulan depan..harap2 sempat la jumpa seblom akak balik mesia...

Nor Moscow said...

Tun nak dtg Moscow bulan depan..harap2 sempat la jumpa seblom akak balik mesia...

Faaein Himura said...

salam.. memang forum yg best.. smalam dari kelas trus pi forum.. tak smpat nak bawa kamera.. ruginya... hmm... T-T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...