umur blogger tu berapa??

Hallooo bloggers yang cun dan kacak ... Dah makan tengahari ? Dah ? Bagus-bagus.. Bagi yang tak makan lagi, jangan lupa makan yer.. Nanti sakit pulak ☺

Sebenar-benarnya fara nak tanya la kan..Umur korang berapa eh ? Tak kisah la yang feymes amous ke yang blogger kecil-kecilan macam fara ke ...Kadang-kadang fara selalu terfikir,

"eh umur dia berapa ye ? muka macam muda..tapi dalam entri dia gaya mcm dia dah keje
20++ ke?"

haa korang agak, korang boleh mengaku tak umur korang berapa kat fara ☺heee seriously memang nak tahun umur korang.. contoh yang fara selalu nak tahu umur qaseh dalia. Heee qaseh nak mengaku ke umur berapa nih ?? 

Kalau blogger yang lain nak mengaku pun cantik jugak..Hahaha jangan tipu tau, tipu sunat xpe ..

Asyik tanya orang je, korang nak tahun umur fara berapa tak ? Hee saya berusia 9 tahun ditambah dengan 10 tahun.. rasanya cam dah tua je bila melepasi umur 18..Yeke?? Hahaha ntah la korang


So apa tunggu la...Fara tunggu korang bagitau umur korang ye ☺ Chill ! See ya. !!

11 comments:

Mra Mastura said...

sy 22 bln mei ni XD

athirah said...

umur trex 123tahun... HAHAHAHHAH

Mr.SteAltH said...

geng 1992 :D

Sunah Mohammad said...

nak join trex menyakat...saya 321 tahun~~~ hahaha!

nelly said...

nelly 17 thun lebih .
hehe ..
bulan 6 baru genap 18 ..
=)

farasakura said...

aik nak kena 2 org ni...heeee

shahsyaz said...

umo sy 22 ( bulan 7 - 22 )

wAwa wiNkiE said...

umo sy 2+1 = 20 x cukup bulan..hehe~

SyUhAdA said...

syu 21..
fara muda 2 thun ar dri syu..

atie said...

waaa..muda mudi ye sume..atie dh 25...huhu

marish sha said...

sha bulan 4 dah 20,
tp tinggi mcm 16 tahun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...