CONTEST POSE MENARIK DENGAN CARDIGAN!!

Mari-mari.. Contest yang superb datang lagi.. woot woot sangat superb sebab berkaitan dengan cardigan.. auww my favourite tu ♥♥♥


Seriously bestnyer kalau menang.... farasakura dah terliur kot bila nampak ada contest dapat hadiah cardigan...mak aihh dah lama xjoin contest tapi contest ni buat farasakura surrender la..kena masuk gak agagaga plishh nak menang ! ☺

sebab farasakura suka pakai cardigan ☺

cardigan sangat lah cun, howt, stylish dan awesome !

tag --> ciknab  ezanidma  qaseh  ika yuyu

saya cintakan cardigan XD
saya nampak paling menyerlah..haha tentunya dengan cardigan XD
dan saya nampak comel dengan cardigan XD
paling penting, cardigan buat saya nampak awesome ♥
dan ada orang lukis ni ;)
boleh menang tak macam ni ?? hahaha hope so...aminnnnn

BERMINAT ?? JOIN DI SINI --> CONTEST POSE MENARIK DENGAN CARDIGAN!!

9 comments:

nelly said...

Gud luck ..comel ...

shazika said...

comey giler..!
ade harapan nak menang nih

btw, salam kenalan fara :)

farasakura said...

@nellythanx dear ;)

farasakura said...

@shazika thanx jugak...yeay !! salam kenal jugak dear :)

sweetcardigan said...

tuan tnh dtg jenguk..
tx fer joining..
nice pose...gud luck yep..
feel free to add my facebookshop
at SweetCardigan Closet

farasakura said...

@sweetcardigan heee thanx ;)

sweetcardigan said...

tuan tnh dtg jenguk..
tx fer joining..
nice pose...gud luck yep..
feel free to add my facebookshop
at SweetCardigan Closet

farasakura said...

@nellythanx dear ;)

shazika said...

comey giler..!
ade harapan nak menang nih

btw, salam kenalan fara :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...