farasakura bakal dapat £2,000.000.00 (Dua Juta Paun)

Sign in gmail --> One email received ..........

----------------------------------------------------------------------------  

Assalammuailaikum,

Saya ingin merpenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama saya Puan Shahsilla Binti Sarippudin from Malaysia. Untuk makluman saya penghidap kanser di tahap yang serius. Dan doktor telah mengesahkan bahawa saya tidak akan dapat bertahan hidup lebih lama. Dengan murah hati nya saya ingin mendermakan  segala yang saya miliki dan ini adalah keinginan yang saya dan arwah suami saya telah rancang sebelum ini. Memandangkan kami tiada di kurniakan cahaya mata.
              
Dengan murah hati nya dan keikhlasan hati saya dan arwah suami saya. Dan saya percaya allah maha mengetahui niat saya ini. Dengan ini, saya menghulurkan atau menyumbangkan sejumlah wang sebanyak £2,000.000.00 (Dua Juta Paun) kepada anda. Dalam memudahkan semua urusan antara saya dan anda, saya akan meminta peguam saya menyediakan segala dokumen yang berkenaan. Dan dengan izin allah semua urusan akan berjalan dengan lebih lancar, dan pindah hak milik di antara kita tidak akan bermasalah. Semoga allah memberkati segala kerjasama dari anda dan gunakan lah pemberian saya ini dengan bijaksana.

Salam,
Puan Shahsilla Binti Sarippudin.
 
----------------------------------------------------------------------------

yahoooooo
Haiyooo siapalah yang murah hati gilerr nak bagi FS duit sebanyak tu... Gila lah baik makcik ni.. Haishh kadang pelik jugak, macam mana lah boleh sampai kat email FS kan.. Selalu dapat email macam ni kat SPAM Yahoo je.. Tapi kat gmail pun dah ada ?? Impressive betul....

Kepada yang berkenaan, kalau nak bagi betul-betul, bagus jugak.. Hahaha boleh beli kereta sebijik, dengan rumah banglo sebijik ! Wauu bestnyaaa.. Tapi angan-angan je lebih.. Siapalah yang rajin sangat hantar email spam macam ni kan.. Takde faedahnya... Kalau derma betul-betul, bagus la jugak..Boleh tambah pahala tolong student macam FS ni.. hikhik ☺

Ok laaa... korang rasa nak FS balas apa yer email tu ??? Hahahaha balas macam ni nak

Reply --> Baiklah saya akan terima tawaran puan dengan satu syarat, iaitu saya nak duit tu dalam bentuk duit syiling 50sen.. Senang sikit nak guna untuk basuh baju.. Hahahaha
 

8 comments:

Hanis MY said...

itulah tak logik langsung huhu sapen ntah baik hati sgt nk bg duit byk tu tapi takpe berangan itu menyeronokkan hehe...

Zue Cancer said...

hahhaha zue da dapat byk kali da. nak tahu tak antara jawapan yang zue reply ape?

1.awak ni giler aku?
2.sory im not interested
3.do i know u?
4.who are you?

kuikuikui~~~~~~~~pembohong..mane ade org nak bg kite wet bayk macam tu

farasakura said...

@Hanis MY hahaha tp selalu dapat yang english version punya...nih yang bahasa melayu..peliks sedikit XD

farasakura said...

@Zue Cancer hahaha mana la tau boleh dpt..kihkihkih

p/s : berangan je lbih FS ni..haha

farasakura said...

@Zue Cancer hahaha mana la tau boleh dpt..kihkihkih

p/s : berangan je lbih FS ni..haha

Zue Cancer said...

hahhaha zue da dapat byk kali da. nak tahu tak antara jawapan yang zue reply ape?

1.awak ni giler aku?
2.sory im not interested
3.do i know u?
4.who are you?

kuikuikui~~~~~~~~pembohong..mane ade org nak bg kite wet bayk macam tu

farasakura said...

@Hanis MY hahaha tp selalu dapat yang english version punya...nih yang bahasa melayu..peliks sedikit XD

Hanis MY said...

itulah tak logik langsung huhu sapen ntah baik hati sgt nk bg duit byk tu tapi takpe berangan itu menyeronokkan hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...