Gila == perempuan ?? LOL !

Perempuan gila ? Siapa cakap ? Gila apa .....

Gila pada konteks keinginan terhadap sesuatu yang menarik di mata dan hatinya meronta-ronta untuk membeli.. Ada yang sanggup mengikat perut samata-mata ingin membeli barang tersebut.. Dan mungkin sesuatu itu dia masih ada, tapi nak beli lagi sebab nak tambah koleksi.. Biar banyak, baru meriah...

Jom tengok gila apa yerrr .....

1. Gila shopping

2. Gila makan

3. Gila kamera

4. Gila baju

5. Gila kasut

6. Gila beg

7. Gila tudung/shawl

8. Gila warna

9. Gila pakaian yang matching2

10. Gila barang yang comel-comel macam kat Memory Lane

Fuhhh penat gak nak fikir sampai sepuluh ni... Gila ni lebih bermaksud selalunya ada banyak ar barang tu.. Contoh macam gila beg.. Korang selalu je kan tengok perempuan banyak beg kan. Isnin beg lain, Selasa beg ini, siap ada yang matching dengan baju lagi.. Heee tapi xtahu kenapa.. FS pun kadang-kadang macam tu jugak.. Hehehe biasa la.. Orang perempaun ☺

Kami suka sesuatu yang nampak indah di mata, biasalah dah ada 9 nafsu.. Pantang nampak barang cantik, murah siap ada discount.. Mesti nak rembat ! Hahaha

Until then.. See yaaa

13 comments:

yna fazlyna said...

yna gila makan..huhu

http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/03/pengakuan-terbuka-im-sorry.html

Myra Jay said...

Betul tu sokong..
MJ pun suka handbag, kasut, baju, tudung, brooch dan semua la yg cantik:)

Aya Maya said...

10 tu semua ada kt Aya. haha.

farasakura said...

@yna fazlyna same la kite..heee ;)

farasakura said...

@Myra Jay tu la.. pantang tgok pape y cantik2 kan..heee semua nak jerrr..hikhik nafsu2

farasakura said...

@Aya Maya yekerrr...wauuu haahahaha

cik pulau said...

errr.. certain2 tu agak terkena dgn cik pulau jugak la.. hahaha ^^,
gila=perempuan... gila korea.. hahaha

farasakura said...

@cik pulau heee a'ah lupe plak gila korea XD

Novelgurl said...

Salam..hehe.nasib baik sy x giler..ngee~

farasakura said...

@Novelgurlye kerrr XD

Novelgurl said...

Salam..hehe.nasib baik sy x giler..ngee~

Aya Maya said...

10 tu semua ada kt Aya. haha.

farasakura said...

@yna fazlyna same la kite..heee ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...