Hobi-Hobi Pelik Saya. Sila Jangan Pelik. Gelaklah, saya tak kisah =,=

Salam alaik..

Saya manusia normal. Alhamdulillah. Adakah saya dikutuk pelik kalau ada hobi pelik? =,= Biarlah apa orang nak kata. Janji saya jadi diri saya sendiri betul tak ? Daripada saya duk merapu tiru hobi orang buat hape.. X unik la tu.. Ececece

hobi unik bin ajaib ♥
Sedih ke orang gelakkan kita kalau kita ada hobi pelik ? Adoyaii dah selalu pun kena gelak pun so buat tak tahu je la k.Sebab orang yang gelak tu lagi pelik, sebab dia tak open-minded dengan hobi orang. Janji hobi kita tak menyalahi Islam sudahh.. Janji kita bahagia kan kan..


Hobi FS yang setia dalam hati, jiwa, sanubari dan sentiasa dilakukan ialah

1. Pakai headphone walaupun tak dengar apa-apa.

Erk... Mesti korang fikir FS gila kan..seriously dah jadi hobi kalau ngadap laptop mesti pakai headphone walaupun tak dengar apa-apa..hahaha rasa macam style je kalau pakai...Haaaa kantoii

2. Dengar lagu yang FS minat berjuta-jutaan kali dalam sehari sehingga muak lepas tu STOP !

Hobi ni tak tahu la bila wujub dalam hidup FS. Mungkin dari kecik kot. FS memang susah nak minat lagu terutamanya lagu yang budak-budak muda (ececece saya muda gak) macam kawan-kawan FS minat. Ada la beberapa kerat je yang FS minat tapi kalau sekali minat.. Fuhh memang duk ulang la lagu tu sampai muak.

Tapi ! Bila FS dah muak dengan lagu tu, FS takkan dengar dah.. Hahahaa

Saya tak pelik tapi unik. Hahaha sebab saya adalah saya. No need tiru orang lain. Walaupun orang tak pandang sebelah mata pun saya sebab diorang nampak saya tak sehebat orang yang diorang kenal tapi saya tak kisah sebab ada lagi orang yang pandang saya. (^,^)

Korang ada hobi pelik tak yang nak kongsikan ? Jejomss kongsi dengan FS.. Malu-malu kucing ke segan-segan ayam harap dibuang dalam plastik hitam, ikat ketat-ketat dan pergi masuk tong sampah hitam. Ok dear ? I'm waiting ☺

To all addicted gamers, jom join games ni... Dapat menang CASH KOT ! Ayuhhhh

Klik gambar sebelah kanan tu okeh ;)


p/s : FS tengah gilakan lagu Stacy - Kisah Kita.. Duk ulang jutaan ribuan kali la nih.. Hahaha layannn ♥♥♥

10 comments:

Sunah Mohammad said...

okie..yang no 1 tu saya selalu buat...hahahaha~ jadi takpe, tak pelik...

errr...kita geng sakura ni memang pelik2 kot..hahaha~

farasakura said...

@Sunah Mohammad yeay ! ada geng... cayalah ;)

Anonymous said...

huhuh.. fara.. rseny hobi awk tu xplik lgsg.. sy dh jmpa rmai org yg pnya hobi yg srupa... hehehe... hmm, dh jd tabiat n rse slesa ngn keadaan cm tu... so, no wonderla.. ;)

farasakura said...

@Anonymous huuu yekerr...

anatimadiha said...

eyh eyhh hobi pelik kiter tu samelaa haha. pelik bin unik bin ajaib ;DD

Arpiiz said...

hobi saya ialah menonton tv, pelik tak..hehehe

yang no-2 tu samalah..^^

farasakura said...

@anatimadiha hahaha memang ajaib sbb same XD hehehe xsangka

farasakura said...

@Arpiiz hahaha tgok tv tu agak common la..adess same jugak no 2 ??hahaha ramainya kembar nii

farasakura said...

@Arpiiz hahaha tgok tv tu agak common la..adess same jugak no 2 ??hahaha ramainya kembar nii

Sunah Mohammad said...

okie..yang no 1 tu saya selalu buat...hahahaha~ jadi takpe, tak pelik...

errr...kita geng sakura ni memang pelik2 kot..hahaha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...