Kek Idaman untuk Perkahwinan.. Wahhh wahhh

Semua orang yang masih single mingle takpun yang dah ada empunya mesti selalu fikirkan, "macam mana la aku nak kawin nanti eh.. hahaha nak buat besar-besar !! yeayy !! "

Itu contoh la.. Dalam setiap perkahwinan, selalunya mesti ada majlis potong kek kan.. So jom kita tinjau kek apa yang menjadi idaman bakal pengantin.. Kepada penggemar kek, jangan terliur ye tengok kek yang sedap-sedap.. Heeeee

Kepada bakal pengantin, inilah masanya untuk korang tengok mana satu yang menjadi pilihan korang.. Yeay ! Jom tengok !

TOP 10 KEK IDAMAN UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN

SEPULUH
Kek Tropical

Tropical Love Birds Wedding Cake

SEMBILAN
Kek Black Paiely

 Black Paisley Wedding Cake

LAPAN
Kek Orked & Ros

Orchid & Roses Wedding Cake

TUJUH
Kek Monte Carlo

Monte Carlo Wedding Cake

ENAM
Kek Basketweave Tulip

Basketweave Wedding Cake

LIMA
Kek Winter Wonderland

Winter Wonderland Wedding Cake
  
EMPAT
Kek Cupcake Tree

Rose Wedding Cupcake Stand

TIGA
Kek  Riben

Red Bow Wedding Cake

DUA
Kek Bows & Bling

Bows & Bling Wedding Cake

SATU
Kek xkcd 

xkcd Wedding Cake
kek paling cantikkk...woahhh

Apa pilihan korang ?? Cepat pilih hehe!!

9 comments:

Wyna Nubies said...

alamak~tak kedip mata tgk kek2 tuh...
belanja kek satu..he3

tasyagrafi said...

nk kek xkcd tuuu..

farasakura said...

@Wyna Nubies hahaha xmau... XD

farasakura said...

@tasyagrafi tak boleh !!! hahaha ;)

tasyagrafi said...

sharing is loving la babe..
ak nk jgak cake tu...ahahaa

Nabilah Zainal said...

kek paling last lawa.. semp0i je..

farasakura said...

@tasyagrafi hahaha tunggu aku pndai buat kek la dlu yerr XD time ko kawin ak bg hadiah kek cmtu nak ? ;)

farasakura said...

@Nabilah Zainal tahu tak pe XD woahh belanja ak bdak pet ;)

tasyagrafi said...

sharing is loving la babe..
ak nk jgak cake tu...ahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...