Makanan memang mengghairahkan ! =,=

Baru balik dari kelas..  Wuwuwu hari khamis sangat penuh dengan kelas sampai pukul 6 petang =,= penat woo

Sebelum balik tadi mesti la singgah mana-mana cafe untuk mencari-cari makanan yang sodap-sodap untuk dibawa balik. Nab dan mizah puasa so diaorang tapau je la... farasakura pun tumpang tapau la jugak.. hee

Sumpah makanan dia memang menghairahkan nafsu farasakura.. Haishhh sedapnyer semua !!! Ada ayam, udang, sotong, kerang.. Woahhh rambang mata la ni (*,*) Rasa nak beli je semua .. Alamak kena berjimat la farasakura oii scholar tak masuk lagi =,= Jadi farasakura pun hanya bungkus nasi + sotong = RM3.00.. Yeahh jimat-jimat-jimat ! Mission accomplishh !!

agak-agak macam ni ke muka ( ^, # )
Perempuan dengan makanan memang tak lari lagi la.. Kalau yang laki tu, korang tengok ar kakak,mak, adik perempuan, isteri ataupun awek korang.. Kuat makan tak ? Diaorang termasuk yang menulis ni cepat je rambang mata kalau nampak makanan. Lepas tu mula lah nak beli itu, ini, yang kat situ, yang kat sini.. Biasalah kitaorang ada 9 nafsu so pantang betul nampak makanan yang nampak sodap.. PANTANG OK !

Seriously kebanyakkan perempuan memang ghairah dengan makanan.. Bukan 18sx ok tapi maksudnya memang suka makan la. Kuat makan tu hehe ada la jugak ... Lalalalala... Kalau dapat duit untuk pergi pasar malam, amboii bila balik jer, tangan ni penuh laaa..Sampai xcukup tangan la nak pegang. Ayam goreng nak beli, satay nak beli, murtabak nak beli, kuew tiaw pun ... Air ntah berapa kali beli.. Adoyaii hehehe

Kalau pergi jamuan makan, apatah lagi... Yang tu pun teringin... Yang sana pun teringin.. Boleh kata semua la dia nak ambik.. Haaa taknak yang tertinggal.. Last-last tak habis ..Perut pun dah buncit ke depann sebab kenyang gilaaaa....hahaha

Tapi dah lumrah perempuan memang pantang tengok makanan.. Nak buat macam mana.. Terima lah kitaorang seadanya yer.. Hikhik..

pengsan tengok awek makan banyak +comot !


AWAS! JANGAN PENGSAN YER ! HIKHIK

Ok la..Malam ni farasakura sambung lagi yerr... See yaa

7 comments:

Si DauN CeRi said...

heheheeee... sgt setuju!!! sy sbg seorang perempuan mengaku dgn bersungguh2 bahawa nafsu makan sy mmg tinggi, begitu juga dgn nafsu shopping.. kekeke

Nurul Hamizah said...

haha, lepas ni kita boleh pergi lagi...

cik pulau said...

cik pulau pun baru nak makan nasi goreeng thai ni..
sambil tu blogwalking dulu.. hehe..^^,

farasakura said...

@Si DauN CeRi hahaha same la kite XD

farasakura said...

@Nurul Hamizah baikkk :D

farasakura said...

@cik pulau heee wahh sedapnyerrr XD

farasakura said...

@cik pulau heee wahh sedapnyerrr XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...