Pelajar UTP rentung

Tronoh, Perak - Jam 4.30 pagi, para pelajar dikejutkan dengan siren kecemasan kebakaran yang tiba-tiba berbunyi. Menurut sumber, beliau tiba-tiba terjaga apabila tersedar akan bunyi siren tersebut lalu mengejut roomatenya. Roomatenya mendakwa telah terbau asap kebakaran. Mereka dengan pantas bersiap untuk turun kerana melihat sudah ramai pelajar yang berkumpul di bawah.

Jumlah pelajar yang rentung tidak dapat dijangka kerana pemeriksaan yang lengkap tidak dijalankan.

Antara faktor pelajar yang rentung adalah
1. Update status facebook
2. Tidur mati
3. Pura-pura tidur
4. Tidak mendengar bunyi siren

Antara mangsa yang rentung adalah Siti Dzulaiqha Ismail, Ain Hidayah Samadi dan Nurul Farahin Mohd Shuhaimi. Mereka dipercayai tidak mendengar bunyi siren dan tidur mati.

Kes ini akan disiasat di bawah seksyen 35122134 palang 8900000. Punca kebakaran masih lagi dalam siasatan.

p/s : Ini cuma latihan kebakaran jer..adess hahaha orang yang bau asap tu shakiralalala....FS adalah mangsa kebakaran gak.. =,= hikhik

18 comments:

Admiral Hafiz said...

kat sni x dgr pape pn smlm

Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

AiMaN said...

kang rentung betol2 baru taw

farasakura said...

@Admiral Hafiz ko tidur mati la tuhh..haha

farasakura said...

@AiMaN erkk mintak dijauhkan...dah xsedar kot..nak wt cmne...
housemate pn xkejut..ahaha adess (T__T)

ieyla said...

ingat betol2...
kwan ila ad sorang kat UTP......

Acap Razak said...

seb baik kat V6 x de..kalo tak..tak lalu nk bangun ar...

poksudaus said...

saya, mewakili pelajar yang rentung
ingin meminta maaf kerana degil n malas turun fire drill :)

bianeyo (^_^)V

farasakura said...

@ieyla hehehe ni latihan je..

farasakura said...

@Acap Razak ahahaa xadil laa

farasakura said...

@poksudaus poksu pun rentung ! ahakss XD

afiq. said...

macam sial bising bunyi siren smlm..aku nak tidur pon susah..mcm lah ada orang nk trun...

farasakura said...

@afiq.hahaha ko mmg malas kann2

Faaein Himura said...

pergh... tajuk.. ingat betul2 tadi.. bru nk search kat paper.. uat seriau aje...

farasakura said...

@Faaein Himura heee fire drill je la XD

farasakura said...

@ieyla hehehe ni latihan je..

Acap Razak said...

seb baik kat V6 x de..kalo tak..tak lalu nk bangun ar...

farasakura said...

@AiMaN erkk mintak dijauhkan...dah xsedar kot..nak wt cmne...
housemate pn xkejut..ahaha adess (T__T)

Admiral Hafiz said...

kat sni x dgr pape pn smlm

Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...