Saya menghidap Aneroxia Nervosa yang kritikal.. AWAS !

Aku gemuk ? Kenapa aku nampak gemuk semacam ni ... Badan aku dah naik la.. Alamak habis la berat aku bertambah.. Waaaa aku dah gemuk ke macam ni ... Ishhh nak diet la... Tak nak makan seminggu.. Eh eh mana cukup seminggu, sebulan kan bagus... Haaaa

Percakapan macam tu la yang selalu bermain di fikiran aku.. Mak aihh mampu ke diet sebulan ? Seminggu pun rasa nak pengsan, ini kan sebulan.. Mahu tak kurus keding macam lidi jadinya... Hahaha

Korang rasa FS gemuk tak ? Alaaa siyes FS rasa memang gemuk dan berat badan macam dah bertambah jer.. Ada la bahagian badan yang macam nampak gemuk jerr =,= waaaaaa tak syiokk la macam ni

Mula la fikiran seorang anorexia nervosa menerajui minda dan kepala aku ni.. Cita-cita yang tesemat di dada, nak kurus macam si KURUS la.. Nak body slim macam Erra Fazira. Dan body cantik macam Ziana Zain.. Amboi lebih-lebih pulak dia..

Seriously la FS dah gemuk nih.. Adakah FS penghidap anorexia nervosa di tahap kritikal ? Hahaha nak pergi jumpa doktor boleh ? Haishhh tak nak la... Nanti dia ingat FS gila pulak... Tak nak tak nak tak nak masuk tanjung rambutan..

 List pesakit eh bukan ! List tanda-tanda penghidap Anorexia Nervosa --->

- hilang berat badan secara mendadak
- mempunyai perasaan takut naik berat badan atau terlebih berat
- exercise yang berlebihan
- cepat stress
- suka pakai sesuatu yang nampak loose gila
- diet yang melampau

Hahaha itu baru sikit jerr.. Nak lagi ???? Cari la sendirik... Hahahaha

Fakta : 
Adakah FS menghidap penyakit Anorexia Nervosa? Ada tak korang rasa? Hadoii =,=

Jawapan tuan empunya badan : 
Saya pun tak tahu laaa doktorr.. Huuuu =,= Tapi saya nak kurus je

Ok then....

12 comments:

Ila said...

dah cukup kurus dah tu...

farasakura said...

@Ila heee ntah la XD

bun said...

aiyo
tak mao lah begitu

syukur aje ade yang labih terok

sarah mohamad said...

tak mao kurus sangat sampai cenggitu. scary lah kalau aneroxia.

farasakura said...

@bun huhuhu rasa mcm da gemuk jerr =,=

farasakura said...

@sarah mohamad mmg la xnk kurus sgt..tapi nk kurus cm bese jerr..hee

Qaseh dalia adelia said...

huhu saye nak gemok

Nabilah Zainal said...

ko gemuk? ko gila ke fara..

farasakura said...

@Qaseh dalia adelia hee qaseh nak gemuk ?? xyah la...dah comey dah tu ;)

farasakura said...

@Nabilah Zainal huuu ntah laa

farasakura said...

@Nabilah Zainal huuu ntah laa

Ila said...

dah cukup kurus dah tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...