kisah LOL bermula, Gathering! ♥

Hai kawan²......

Mood : Gembira lalalalalaala...
Sebab : InsyaAllah dah masuk scholar ku...Heheheh LOL ! I ♥ u lahhh ☺

Saya addicted perkataan "LOL"... Sikit² sebut la perkataan keramat tu.. LOL ! =,= Macam takde perkataan lain je FS oi... OMG perangai kebudak-budakan saya masih terserlah.. Yuhuu zaman kanak² ribena belum berakhir :P Hikhik saya masih berumur 18 tahun yer...

Hehehe... Sabar je la dengan budak ni kan..

Sygs ku semua, nanti FS nak pergi Gathering Blogger Perak, so dengan ini saya memaksa Admira Hafiz untuk membawa saya.. Hahaha saje-saje je nak merasa pergi kan kan ♥ Jom la kita pegi beramai-ramai.. Boleh jumpa FS yang "comel" ni... *Winks


Lokasi : Gunung Lang yang indah lagi menawan..Wuhuu
Tarikh : 10 April 2011 (Ahad)
Masa : 10.30 am - 3.00pm

curik dari Admiral Hafiz..hahaha :P
Untuk lebih lanjut, korang boleh pergi tanya Kirin Selama Perak (KSP) yang famous amous tu... Hehehe

Untuk tahu banyak lagi, baca entri ni..hahaha 

Untuk menambah ilmu pengetahuan korang tentang FS..hahaha
- saya sangat suka bercakap kalau dah lama kenal orang tu ar (bla bla bla)
- pemalu kalau mula-mula jumpa (hehehe kuat blushing²)
- sila hentikan saya kalau saya tak berhenti bercakap (LOL..hehehe)
- kira la berapa banyak perkataan LOL yang saya sebut (yuhuuu)
- suka bermain daripada belajar (O,O)
- sayangkan dunia bloggging (hehehe salam kenal !!!! )
- suka jadi gengster (ada brani ..hehehe :P )
- suka makan dan makan (so bawak la makanan yang banyak time gathering tu..hehehe)

p/s: jom la twitter dengan saya..hehehe @miszfarasakura ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...