bernafas ikut perut.. ohh

Ohh nafas tersekat lagi..
Aishh ini tak boleh jadi, takley bernafas dengan betul ke kau ni FS..
Haishh biar betul.. Hati dah mula ragu-ragu dengan diri sendiri..
Diri sendiri cuba mencari sebab..
Lalalala sambil melayan lagu AISHITERU, FS pun berfikir..
Hmmmmmmm (berfikir panjang, tapi nafas pendek dan tersekat-sekat)
Nak tarik nafas pun terasa macam kat buah pinggang ni....

Waaaaaaaa tolong saya Dr. Iqa Chan
Rasa nak nanges je ni..
Macam mana nak bernafas...
Nak pergi check doc ke tak nih???
Hmmmm tetiba terfikir
Ko tak sihat ke fara?
Hmmmmmmmmm lagi
Haaa idea !
Jom bernafas ikut perut ^____^

Dan saya mula merepek meraban tanpa memikirkan akibatnya...
Ohoii jangan menyakitkan diri farasakura..
Senyap-senyap sudahh..
(pejam mata lapangkan hati)
Cuba untuk menenangkan diri sendiri
Ohhhh

Rehat sahaja

6 comments:

nelly said...

pelik tu bernafas ikut perut ~

farasakura said...

@nelly hahaha agak la XD

Rozuan Ismail said...

dah macam nak menyanyi dah.guna suara perut.haha

farasakura said...

@Rozuan Ismail HAHA memang nak nyanyi pun..nak buat konsert dgn CT nanti XD

Rozuan Ismail said...

dah macam nak menyanyi dah.guna suara perut.haha

farasakura said...

@nelly hahaha agak la XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...