Doktor di hatiku ♥

Salam alaik...

Mesti korang semua pelik kan kenapalah FS ni nak post entri pasal doktor-doktor ni... Ecece mentang-mentang la eden tak jadi doktor.. Hihihi Takdolahh... FS cuma nak kita semua kongsi pengalaman bagaimana susahnya nak belajar medic dan menjadi seorang doktor.. Haaa ni entri untuk semua termasuklah bakal doktor,doktor, yang bercita-cita nak jadi doktor dan semua orang di dunia ni..hehehe

Yela kalau takde doktor, kalau korang sakit, haaa kat siapa korang nak mengadu minta ubat? Kat Allah tu memang wajib la kan tapi sebagai manusia kita kena berusaha untuk mengubatinya sendiri selain meminta kepada-Nya ^_____^

So kat sini FS nak kongsi la gambar-gambar apa yang dipelajari oleh bakal seorang doktor.. Haha kalau FS memang lah tak layak sebab tak seberani diaorang + result bio pun teruk bebenor :P hikhikhik

gambar mayat..sedekahkan Al-fatihah yer :)




Susah kan diaorang nak belajar bertahun-tahun untuk menjadi seorang doktor tapi kalau takde diorang kita lagi la susah yer.. Tapi bagusnya belajar medic ni, diaorang dapat lihat ciptaan Allah yang paling unik iaitu manusia... Fuhh banyak yang kita dapat pelajari dengan menjadi seorang doktor.. haa bagus kan :)

so hargailah doktor dan kepada yang dah jadi atau nak jadi doktor, jadilah doktor yang berkaliber.. hihi ini tak, ada sesetengah doktor ni, sakit pape pun bagi panadol, hailoooo =,= sabar je lah.. hihi  tapi tak semua doktor camtu kan  kan ?? ^____^ Ada aje doktor yang memang bagus..i ♥ dok

Pssst orang kata, doktor lelaki mesti hensem.. hahaha amboi FS nak cari calon kerr... Baru je semalam cakap i'm taken.. LOL.. hihi tapi boleh jugak kan kan.. hihi mintak bakal seorang doktor ni tolonglah cari calon..hahaha gilo dah FS ni..shhh jangan layan...

okeylahh..hihi ni nak kenalkan sorang bakal seorang doktor.. insyaAllah...hee satu daripada BFF FS yang berada nun jauh ni Al-Azhar... Goodluck sygs... Study molek dehh... Jangan merenyam je :P Hahaha jangan lupa bawak balik rendang unta kat seseorang yang dah lama ngidam tu.. Dan untuk aku, souvenir pun cukup..haha semoga semakin gemuks dan bertambah 5 kg..hamboi baiknya #junelist ;P

inilah bakal doktor yang ku syg ♥
p/s : kepada adik-adik yang nak jadi bakal doktor tu, haaa jangan ngeri pulak lepas tengok gambar tu..HAHA mulia tau kerjaya sebagai seorang doktor... heee selamat hari doktor sedunia !!! (eh, ada ke? hihi hentam jela)

14 comments:

adired89 said...

hahaha tu la dolu2 pn minat gak nak jadik dokter.. tp dokter haiwan ler.. hehehe.. tp minat tu dah p ke IT lak.. hehe

adired adib

iqa chan said...

hihi.doakan aku tau farah.sayang kau sgt2 and miss our kfc time the most :P hope will see you soon.jaga diri and study well and SETIA dgn encik lampu okaayyy MUAX!<3

Qaseh dalia adelia said...

wah .. semoga berjaya jd doktor yg cemrelang

sue. said...

doktor...tolong saya...saya sakit...

farasakura said...

@adired89 hahaaa FS xpenah minat nk jadik doc pun sbb salu kantoi subjek bio XD

farasakura said...

@iqa chan haha sesame yunk ^___^ semoga jadi doc yang cun XD

farasakura said...

@Qaseh dalia adelia aminn..heeee utk kwn FS XD

farasakura said...

@sue. haaa nanti saya panggil ambulans ;P

KiDDo said...

ptot le cm kenal je mayat2 tu..hahhaha..egypt ny mayat sepesen je..muahahhaha

farasakura said...

@KiDDo study kat egypt eh?? XD woahh

nadia ar-rumaisha said...

saya memang la xboleh jadi doktor sbb bau darah pn bleh pitam...huhuhu

cik azeya said...

tak suke doc enjet enjet. sakit. :(

farasakura said...

@nadia ar-rumaisha FS kantoi bio..so xley la jadi doc..HAhA XD

farasakura said...

@cik azeya heee ni mesti takut jumpe doc kan kan ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...