Fakta : Pengkhianat negara yang berhati wangi!

Baru baca Berita Harian Online (BHO).. Fuhh ada pengkhianat negara rupanya.. Siapalah insan yang bertuah sangat tu.. Makan duit haram! Senang-senang je nak khianati negara sendiri! Aish geram betul...

Penyataan : Dengan hanya membayar RM1000, warga asing boleh mendapatkan pas pekerja yang sah selama setahun. Dan lagi bagus, pas ini hanya disiapkan dalam masa 15 MINIT!

Bagus la sangat yer.. Lagi senang la orang nak masuk Malaysia ni secara HAROM lepastu senang-senang je dapatkan pas yang sah... Harap sangat pihak berkuasa lebih alert pasal benda ni... Dah makin menjadi-jadi kemasukan warga asing secara harom  ni... Mana boleh diam kot!

sumber gambar : BHO

Wahai orang yang buat kerja ni, berhentilah buat kerja-kerja kotor ni... Bagus sangat la yer buat kerja harom ni huh! Harap anda bertaubat la yer..

p/s : Makin menjadi-jadi jer benda ni.. Haishh geram-geram.. Jangan satu hari nanti, lebih 50 % penduduk Malaysia adalah warga asing, den taknak jawab =,=

sumber : BHO

10 comments:

Sunah Mohammad said...

erkkk! fara bukan warga asing kan? opss~ hahhahaha~ :p

Irma A.Wahid said...

meluat tgok warga asing yg beraksi bagus kt negara orangkan...menci!!!

farasakura said...

@Sunah Mohammad alamak mana tahu ni??HAHA kantoi sudahh...

hehe saya warga tulin malaysia ;D

farasakura said...

@Irma A.Wahid ada sesetengah tu, buat mcm negara sendiri je.. xhormat kite langsung-,-

NuReLLe said...

semata-mata sebab duit kan..macam ni pun bolehh..ermmm

farasakura said...

@NuReLLe manusia zmn skg..huhu mcm2 =,=

fatin hanani said...

lagi bnyk wrga asg lagi bnyk jenyah berlaku kan ..
dah tkut rasanya dok kat malaysia..mcm2 bnda berlaku

farasakura said...

@fatin hanani tu la..nk g mne2 skg kena hati2.. huhu

fatin hanani said...

lagi bnyk wrga asg lagi bnyk jenyah berlaku kan ..
dah tkut rasanya dok kat malaysia..mcm2 bnda berlaku

farasakura said...

@Sunah Mohammad alamak mana tahu ni??HAHA kantoi sudahh...

hehe saya warga tulin malaysia ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...