FS diselamatkan dalam 1 saat

Salam alaik korang...

Tadi FS tengah bersiap-siap nak pergi meeting sebab dah lambat pastu rushing-rushing la bersiap kan.. Lepas tu bila FS keluar je dari blok ada orang yang sangat la bagus perangainya buang air dari baldi ke hape dari tingkat mana sampai la bawak....

Fuhhh lagi sikit je nak kena FS... Terasa la percikan air tu... Haishhhh geramnya!! Kalau la bila orang campak air tu ke bawak dan kena FS, humphh memang terjadilah perang dunia keempat..

Basah la den kalau keno air tu jah oi... Haishh mana pergi moral anda buang air yang banyak tu sesuka hati ke luar tingkap..

Perangai cik akak tu bagus la sangat yer buang air sesuka hati je.. Siapa lah mengajarnyer... Sinki takde ke kak nak buang air luar tingkat macam tu.. =,=

Kalau la FS tahu sapa orang tu, mahu di sekeh-sekeh sampai lebam.. Benor benor marah ni tau... Haishh.. Korang jangan buat perangai sebijik macam cik akak yang tak dikenali tu tau.. Janji? ^_______^

FS masih lagi dalam mood terkejut dan penat...Hailoooo dah la kena pergi meeting balik ni..Adioss

p/s : hmm sepatutnya hari ni boleh pergi snorkelling =,= xsyioknye duduk utp je...waaaaa

8 comments:

Faaein Talip Roy said...

teruknya... ishh.. lain kali pasang cctv lah snang nak tangkap... huhuhu..

sizuka[Izzati] said...

huish.kalau terkena tu tak pasal2 kena naik balik tukar baju kan.huhu.

farasakura said...

@Faaein Talip Roy huhu rasa nak sekeh je org tu =,=

farasakura said...

@sizuka[Izzati] ntah2 kena mandi balik..warghhhh sabar je la

sizuka[Izzati] said...

huish.kalau terkena tu tak pasal2 kena naik balik tukar baju kan.huhu.

farasakura said...

@sizuka[Izzati] tu lahh tau xpe

jackieKOH said...


nak pukul, ajak aku!! ahha

Entri Terbaruu : Orang cakap aku hensem? errr!!

farasakura said...

@jackieKOH LOL mengapa mesti ajak kau..HAHAHAHA XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...