JUARA MAHARAJA LAWAK bakal diketahui?

Salam alaik...

Mesti semua orang tak pernah miss lagi tengok episod setiap minggu Maharaja Lawak kan kan ? Syiokk kan. Setiap minggu ada la hari yang buat kita gelak kihkihkih tak henti-henti.

Mesti setiap orang ada peserta favourite masing-masing ^___^

JOZAN, NABIL, SEPAH, JAMBU, MAN, BALAS

Semua dorang ni ada kelebihan masing-masing.. Mak aihh ramai beno peminatnya.. Kalau tengok kat Youtube ada aje kome nak berbalah pasal dorang ni yer... Hailoo tarak baik wooo.. Hayati lawak setiap orang sebab masing-masing ada kelebihan okey ^__^ Yang penting FS memang tak kering gusi la tengo.. Yeay ♥ ML

FS sokong je semua sebab semua best dan boleh buat FS gelak kihkihkih tauu.. Boleh hilangkan tension eden ni haa... Kihkihkih.. Golak bosau eden hari ni tengok minggu 6 ni.. Memang eden suker!! Feveret korang sape ???? Haaa jangan gado pulak tauu.. The best among the best will win okey :)

Okey apa kata kita undi kat sini, sebab FS nak tengok siapa yang paling banyak feveret ni.. Hahaha

Kalau FS pilih --> Sepah dan Nabil... Hihi apa pilihan korang?

Soalan cepumas : Siapakah bakal JUARA MAHARAJA LAWAK ?


p/s : tak sabar nak tengok ML minggu ni..haa kite tengok sape yang perform ^__^ Go go ML

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...