Kekasih lama tukar baju baru.. AWESOME ^___^

 Hai korangg...

Gosippp panass... Zasssssss.. Layannnnn...

Cerita apa la yang FS nak bawakan ni.. Haa bukan 18sx yer.. LOL,, Ni pasal kekasih baru FS yang dah lama tak dapat baju baru... Asyik pakai baju lama jerr...

Kekasihku yang sekian lama berbakti untuk negara dan dunia.. Ececee sweetnye kite...

MOZILLA FIREFOX

Dia dah dapat baju baru iaitu.. jeng jeng jeng...malunya nak citaa.. ce cite ce cite :P kalau cite jangan gelak tauu.. Janji ? 

Hehehehe

Mozilla Firefox 4.0 AWESOME ^___^

Waaaa ketinggalannya dia... Hahaha mari gelakkan bersama.. LOL (T_____T)

Baru dapat download Mozilla Firefox 4.0 disebabkan internet yang sengal.. Hadoiii xnak salahkan sesiapa kerana internet ni lembap :P nanti jadi isu..hahahaha (gelak jahat betul!)

Seriusly lepas download Mozilla Firefox 4.0 ni, internet bertambah laju la sikit.. Yeayy tu pun dah syukur dah..hehe terima kasih Mozilla.. Saya akan menumpahkan setia pada awak selamanya.. Saya janji ^_^

Sesiapa yang tak upgrade lagi.. Haaa ada ke ? Ke FS yang paling lewat :P malunyerr.. Mak aihhh..hee cepat-cepat tutup muka dengan bantal...Aishh malunyerr saya... Kecik pulak bantal ni..hihi

 p/s : sorry dah lama xupdate blog..rindu gila tauu...Tunggu lepas final exam jumaat ni k.. Kemunculan kembali.. Yeayyy luv u guyzz

6 comments:

.izzati liyana. said...

haha.ade je lagi kot.tapi saya suda. :)

farasakura said...

@.izzati liyana. yekerr..hihih yeayy kite same lah XD

puan nina said...

best mozilla firefox 4 nih ^_^

tolong vote danial boleh..?klik like je kat cni danial

terima kasih =)

farasakura said...

@puan nina betul2...okeh :)

.izzati liyana. said...

haha.ade je lagi kot.tapi saya suda. :)

puan nina said...

best mozilla firefox 4 nih ^_^

tolong vote danial boleh..?klik like je kat cni danial

terima kasih =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...