Keysha Contest (Aku & Tudung)

Hallo sweetie ^____^

Ohh indahnya hari ini... mood saya sangat baik, jadi jangan kacau..HAHAHA janganla terus merepek FS oii... FS nak join contest ni haaa .. HAHAHA jangan gelakkan saya okey! Saya nak senyum lebor lebor :D


Walaupun yang masuk nanti mesti cun melecun dan putih melepak tapi den xkisah... Nak masuk jugak... HEHEHE biarlahh...Konpem2 semua yang masuk tu vogue de vass.. Eden tak kisah.. Eden torai.. Hehehe mana la tahu ada rezeki..Lalalala sukanya dia..

Cuma FS nak merepek la sekejap.. Bagi FS xkisah la korang pakai tudung apa sekalipun, janji korang jadi diri korang dan senyumlah lebor lebor.. Korang dah comel & gojes okeh.. Just appreciate who you are sweetie ^____^

saya suka tudung HITAM saya sangat-sangat ♥
Kalau korang yang comel-comel tu pergi la masuk yer.. hehehe sajo jah den nak promot.. pogi la jah oii..hehe goodluck everyone ^____^

Budak comel yang shweet beno-beno : ika , iqa, nab.. Jom lah join yerr ^____^

14 comments:

blackroses said...

akak join juga ni..good luck ek

farasakura said...

@blackroses hehe okeh..goodluck yerr ^___^

saya bukan tomato said...

wahh ~ alala tomey3 .. ^^

gudluk fara ! ^^

farasakura said...

@saya bukan tomato thanx ^____^

Faaein Talip Roy said...

hehehe.. good luck yer FS.. =]

farasakura said...

@Faaein Talip Roy thanx dear :)

Rafidah Farhana said...

Wow! Selamat berjaya :)

farasakura said...

@Rafidah Farhana heee than dear ^_____________^

KEYSHA said...

thanks join contest (^0^)

farasakura said...

@KEYSHA hee thanx dear ^______^

saya bukan tomato said...

wahh ~ alala tomey3 .. ^^

gudluk fara ! ^^

blackroses said...

akak join juga ni..good luck ek

KEYSHA said...

thanks join contest (^0^)

farasakura said...

@Faaein Talip Roy thanx dear :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...