Lagu istimewa untuk Nuffnang ^________^

Entri yang berunsur sedih, kecewa dan mungkin merepek seketika dan juga sadiss yaa amatt

 Merajuk la dengan nuffnang =,=

Macam takde je BE nih... Wuwuwu sedihnya... Hmmm... Korang rasa tak apa yang ku rasa?

Dah lama dah tunggu ni...Hurmm...Aiyokkk tak tahu la sayerr  >,<

Saya tujukan lagu AISHITERU untuk BE nuffnang yang tak kunjung tiba.. Hahaha


Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
ohh nuffnang ♥
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
ooo…

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan

p/s : Nak tunggu berapa lama lagi yer?? Hehehe chill la sangat!

3 comments:

mia.lia said...

haha.. dlu sy gitu jugak.. tp kene sbr je la ^^ lame2 ade gak hasil

farasakura said...

@mia.lia ye he..huhuhu thanx :)

farasakura said...

@mia.lia ye he..huhuhu thanx :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...