Baju Raya HOT Idaman terkini.. ^____^

Salam alaik.....

Ngeeee tak sabar-sabar nak cerita kat korang ni...hehehe tadi FS duk berjalan-jalan di google.com sambil mencari Baju Kurung Pahang (niat awal).. Lepas tu... FS terjumpalahh satu jenis baju kurung ni... Fuhh memang sangatlah kiut untuk hari raya yang bakal menjelang...cewahhh ^____^

Nama dia diberi : Baju Kurung Moden Elena

Mungkin nama dia sempena cerita Nora Elena kot..Hihi FS pun tak tahulah... Memang kiut miut la bajunyer.. Yeayy saya memang suka.. Jom tengok.. Jom jom gadis-gadisss ngeheheee


Ngeee cun tak? heeee seriously memangla sangat sweet baju ni... Yang paling FS suka dia ada belah kat baju cam ala-ala baju punjabi tu...heee belah kat baju bukan kat kain yer :P

OMG ! Saya sudah jatuh cinta dengan baju itu.. Kena kira duit tabung ni cukup ke tak.... ;D

Korang suka ? Hehehe FS pun sukalah... Kalau korang nak tengok lagi... Jom pergi website Asylla Collection ni ^____^

Asylla Collection

heee mungkinkah FS akan memilih Baju Kurung Moden Elena sebagai baju raya dia? Jeng jeng jeng.. Haha kena kumpul duit den camni..Hihihi mana tahu ada rezeki ada orang nak belanja ke? orait gak XD

p/s : berita buruk...wuwuwu stok baju tu dah habis... :( ada tak blogshop lain yang jual baju sebijik camtu? FS sukaaaaaa T___________T agak-agak kat Greentown Mall ada tak?? Waaaaa

13 comments:

Sunah Mohammad said...

suke yang kaler putih!

farasakura said...

@Sunah Mohammad sume comel tau kak sunah :)

syaimz said...

suker semua kaler.boleh order? awww~

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Raji and Yeen said...

woahhh moden punya eh ni? hak2

farasakura said...

@syaimz BENGONG LA SYAIMZZZ GRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!

farasakura said...

@Raji and Yeen cm perli jeee =,= fine la korgg

syaimz said...

HAHAHAHAH,boleh buat kain lap kaki XD

farasakura said...

@syaimz ngeng la kauuu syaimzzzzz!!!!!!! T____________T

Ila said...

gi tempah kedailah fs...bwk contah gmbr tu.hehehe

farasakura said...

@Ila ngehngehngeh okey XD cadang mmg camtu...weeee

saya bukan tomato said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh sangat cantekk merah ! ^^

saya bukan tomato said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh sangat cantekk merah ! ^^

farasakura said...

@saya bukan tomato ngeeee saya pun XD jom sepp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...