Blogger gila Bollywood ?

Korang minat tak tengok cerita Bollywood? Cerita-cerita zaman dulu lahh.... Alaaa tipu la kalau korang tak layan... Rugi gilaaa lahh serius nih !

KUCH KUCH HOTA HAI ?
MOHABBATEIN?
HUM SAATH SAATH HAIN?
BAADSHAH?
MAAN?
DIL HAI TUMHARAA?
MUJHSE DOSTI KAROGE?
HUM DI CHUKE SANAM?
RAAZ?

Serius nih ! FS memang la hantu hindustan.. Semua best kot.. Fuhh sebenarnya banyak lagi kot cerita-cerita yang best yang FS x listkan.. Gilerr ar kalau kita nak buat maraton Bollywood memang seminggu pun tak habis.. Heeee

Dalam banyak-banyak tu, korang rasa cerita apa paling favourite FS ? Haaaa ce teka ce teka..heee :P Boleh katakan semua tu memang antara favourite lah... Dan banyak lagi memang favourite..Ngeee tapi paling yang FS suka ialah !


Memang susah gila kot nak cari cerita ni.. Dalam youtube pun macam susah je nak cari yang ada subtitle :(

Tapi !!! Heee ada orang dah bagi cerita tu kat FS... Thanx sayang Heeee gumbira sungguh dalam hati ku... Ngeee termasuk semalam dah berapa puluh kali dok ulang cerita tu.. Ngeee best sangat kot !

Korang nak ? Mai datang UTP amik soft copy..heee daaa sayang korang !

12 comments:

syaimz said...

woo..bollywood pulak? adeish XD

Bayu Kenangan said...

hum saath saath hain memang sedap... lagu-lagu pun menusuk kalbu... ABCDEFG....

zazaw said...

yey
hum sath sath hain
hari hari tgk kot
hahahaha

farasakura said...

@Bayu Kenangan yeahh mmg sdap ^___^ suker gilerrr

farasakura said...

@zazawyeayy kite samee

farasakura said...

@syaimz heee dah minat kot :P

hafizah alias said...

pija layan jugak hndustan, tak kesah 3 jam pun. best. lebih2 lg dgr lagu2 yg asyik..skrg py cite hindustan dah kurg best, dulu juga best kan! heee

farasakura said...

@hafizah aliasngeee betul2!! skg punya xbest sgtt

saya bukan tomato said...

kite layannnnnnn jugakkkkkkkkkk ^^

farasakura said...

@saya bukan tomato yeayy kite same lahh ;D

nasiruddin said...

woooot,wooottt....suka gak hindustan...hukhukhukhuk

farasakura said...

@nasiruddin ko pun??hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...