Kata hati..Bila hati berbicara

Dengarlah kata hatimu... Hati yang ikhlas tulus pasti sentiasa membuatkan dirimu bahagia ^___^

Bila hati sedih.......... cepat je ko nak menangis

Bila hati rindu.......... mesti ko teringat kenangan-kenangan masa dulu

Bila hati kecewa..... ko tak nak ingat apa-apa

Bila hati menderita.... pedih je dalam hati ko rasa

Bila hati patah....... ko cuba nak cari penawar duka

Bila hati pasrah...... perkara lalu ko buat endah tak endah

Bila hati gembira...... ko senang je nak ketawa

Bila hati tersenyum itulah saat yang paling bahagia dalam hidupmu.. dan hargailah masa itu kerana ia mungkin tak berulang lagi... Sematkan saat-saat indah dahulu dalam hati mu.... Bila ko sedih, ingatlah kenangan indah yang boleh buat ko tersenyum kembali..

Namun diriku sendiri tak pastu hati ku mampu tersenyum lagi atau tidak... Hanya Allah yang lebih mengetahui

Hati lebih suka berbicara sendiri... Wasalam

p/s: sangat rindu rumah T_______T

15 comments:

Lieyda said...

sme la.rdu rumah.huk2

farasakura said...

@Lieyda nak balik T_____T

Raji and Yeen said...

hohoho ak pun homesick gak T.T

farasakura said...

@Raji and Yeen samelahh kitee

Golden Rose said...

bila berbicara mengenai hati mmg byk yg dpt kita huraikan...hati oh hati

farasakura said...

@Golden Rose betul tuhh :)

syaimz said...

dah rindu tu balik lah,ape lagi.haha

farasakura said...

@syaimz ngeee busy lorhh

SyedGraphiX said...

jom la balek rumah, hehehee

apik pehe said...

bila perot gembira..kenyang sokmo..hehe

farasakura said...

@SyedGraphiX wuwuwuuu bz kat u lahh :(

farasakura said...

@apik pehe ngeee kejap je gembira tu =,=

Ila said...

kalau rindu umah,baliklah...
Jom Baca The Yummy Mummy

farasakura said...

@Ila huuu tersangat bz kat u lah Ila :(

jokergurl said...

ziarah dari bloglist jokergurl......
jom try up traffic dengan cara terbaru....hehehehee

http://jokegurl.blogspot.com/2011/06/traffic-mudah-dengan-global-auto-surf.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...