Handbag Idaman yang Comel ♥

Salam alaik....

Fuhh den dah lamo ngidam nih... Konfem korang pun terliur tengok handbag nih.. Fuhhh cun gilerr (serius nih memang cun!)


Fuhh... Tengok 4 ni pun dah mencabar keimanan nak kumpul duit beli... Hailooo harga di dalam RM200++ kot.. Kena tunggu cuti 4 bulan la nak kerja cari duit... Lalalalala insyaAllah handbag ni jadi milikku jua... Ngeee

p/s : kalau korang ada jumpa blogshop yang jual handbag sebegini rupa,tag la FS yerr ^___^ Nak survey2 dulu... Hehehe

6 comments:

afiq. said...

tak minat langsung. ahahaha

nady_rydna said...

sejak ble ko da jd pmpuan ni farah??? hahaha..

farasakura said...

@afiq. LOL...ko memang ar..grrrrr

farasakura said...

@nady_rydna saya ayu okeh..HAHAHAHA :P

Nurul Hamizah said...

yang ke-2 tu comel :)

farasakura said...

@Nurul Hamizah sume lawa lahh mizah ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...