Jadual Berbuka Puasa Dan Imsak ♥

Assalamualaikum sayangku semua ^_____^

Amacam puasa korang hari pertama ni... Bersyukur sangat ke hadrat Illahi kerana kita dapat lagi berjumpa dengan Ramadhan bulan yang penuh keberkatan.. Alhamdulillah...

Kepada yang tak dapat berbuka kat rumah macam tuan yang menulis ni janganlah sedih-sedih yerr...waaaaaa saya pun sedih la.. tapi takpe la :) Nanti-nanti ada la rezeki nak berbuka kat rumah tu.. Hehehe

Di sini FS nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak yang mulia lagi penuh barakah... Semoga amalan kita diterima dan kita dapat melipatgandakan ibadah kita pada bulan ni :) Dan insyaAllah mendapat Lailatul Qadar.. Aminnn

Ok la...untuk yang takde tv ke radio ke mesti la tertanya-tanya bila la waktu berbuka dan sahur kan kan..Haaaa ada yang terlepas sahur ke harini..Takpe2 jangan risau okeh :)

FS bagi korang link.. Jangan lupa download okeh ^_____^ Untuk semua negeri termasuk la sabah sarawak



Salam Ramadhan dari farasakura ♥ :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...