impian menjadi kenyataan :)

Assalamualaikum...

Alhamdulillah akhirnya FS dah lulus ujian kereta dan moto... Saya sudah ada lesen P :) Yeayyy... Walaupun ada la beberapa kali gagal tapi akhirnya lulus jugak... Heee

FS memang jenis cepat gugup sikit.. Hehehe pucat lesi muka bila nak test.. LOL ;D Tapi takpela semua tu dah berakhir sebab dah lulus hehehe.. Syukur gila la sebab dah lulus so lepas ni boleh la bawak kereta dan moto :) Moto memang dah lama lulus,kete je yang baru lulus..

Lega tu memang legalah sebab dah lulus dan tak payah ulang dah kan..Heee hati memang sangat gumbira la sebab dah lulus :)

Kepada yang takde lesen lagi tu,jangan lupa ambiklah yer.. Nanti dah tua2 lagi susah + malas.. FS nak cuba2 bawak kete pergi bandar kuala dulu... Hehehe :) Kalau jumpa tengah jalan,tegur la kita.. Heeee saya akan cuba bawak secara berhemah okeh :D Korang pun yerrr

Adiosss ♥

p/s : lesen P baru je siap harini :) yeayyy

4 comments:

||aLeaSaRa|| said...

wah tahniah ye sis!jadilah pemandu wanita yg cekap dan buktikan bukan semua pemandu wanita punca kemalangan hehehehe.

farasakura said...

@||aLeaSaRa|| tq2 :) insyaAllah♥ aleasara bila plak?

shiema sufian said...

shiema baru dapat lesen L tadi :)

farasakura said...

@shiema sufian wahh teruskan sampai P okeh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...